Kezdődik a pechszéria

2009.08.04. 10:49

Csodálkoztam volna, ha minden prímán megy az indulásig, nem erről vagyok híres. Ugye az volt, hogy az El Caminóra magammal viszem a Comedy Central két susogós mackóját, Brendont és Sanyát is. Vonatos, meg fapados repülőn üldögélős fotókon lettek volna rajta, meg olyan képeken, ahol nagymellű, miniszoknyás spanyol bombázók ölelgetik őket Barcelona főterén. Cserébe kaptam volna némi támogatást az úthoz. Na ezt buktam be most, nem jönnek a macik, mert hogy összesen csak az a két kesztyűbáb van a tévénél, oszt jónapot. Egyébként nem értem a parát: a mackók túlélték a Bamakót, a Camino ahhoz képest nyugdíjas városnézés.

De hiányzik még nagyjából 140 ezer forint, amit június óta várok mindenféle cikkírásért; és még mindig nem jött meg 45-ös méretben kiszemelt North Face Vindicator túracipő, pedig már egy hete abban kellene mászkálnom a budai hegyekben. Tegnap amúgy azt álmodtam, hogy a WizzAir majd jól átbasz minket a csütörtöki indulással (bár ez lehetett amiatt is, mert hajnalban elolvastam pár gyilkos Homár-posztot, mielőtt elaludtam volna fekve netezés közben). Előre a vízhólyagokért!

A bejegyzés trackback címe:

https://spanyolcsizma.blog.hu/api/trackback/id/tr861287707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paragyáros · http://paragyar.blog.hu/ 2009.08.05. 00:56:45

ezek szerint a készülődés-para mellett mackó-para is van.nem baj, jó lesz ez az út a rongyállatkák nélkül is :) azért remélem túracipőd már akadt. még_több_fejleményt!
süti beállítások módosítása